Informacje

  • Wszystkie kilometry: 9748.29 km
  • Km w terenie: 2444.50 km (25.08%)
  • Czas na rowerze: 22d 14h 38m
  • Prędkość średnia: 17.96 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy lenon77.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Środa, 21 maja 2014 Kategoria 1-50km

Kręcenie przed pracą

Udało mi się w końcu ustawić nowy napęd w rowerze i wybrałem się na dłuższy test w terenie. Przerzutki przerzucają rewelacyjnie, ale łańcuch chodzi dość głośno, choć to podobno normalne w napędzie 10s i z czasem się ułoży. Korba z tarczami 38-24 wydaje się być odpowiednia, bez problemu można jechać powyżej 40km/h, a po wrzuceniu 34 na kasecie nawet strome podjazdy nie powinny być problemem. Po wymianie rower schudł też prawie pół kilo. Dzisiejsza trasa: Tychy - Wilkowyje - Wyry - Gostyń - Orzesze - Wyry - Tychy.

Merida z nowym napędem
Merida z nowym napędem © lenon77
  • DST 45.44km
  • Teren 0.60km
  • Czas 02:12
  • VAVG 20.65km/h
  • VMAX 41.00km/h
  • Sprzęt Merida Crossway 100V
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
W poprzedniej korbie z największej tarczy prawie nie korzystałem, więc postanowiłem sprawdzić system dwurzędowy. Wydaje mi się to bardziej optymalnym rozwiązaniem bo można wykorzystać cały zakres kasety i nie ma powtarzających się biegów. Ale więcej będę mógł powiedzieć po zrobieniu kilkuset kilometrów.
lenon77
- 08:17 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj
Widzę że kolega inwestuje. Nie mniej jednak tak sobie myśle i zastanawiam się czemu zdecydowałeś się na dwurzędową korbę? To był wybór dla zrzucenia wagi czy dla lepszej prędkości?
emotive
- 19:18 środa, 21 maja 2014 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl